Συχνές ερωτήσεις

Τι γίνεται αν το κόσμημα που θα παραλάβω έχει κάποιο ελάττωμα;

Αν το προϊόν που λάβετε φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, έχετε δικαίωμα επιστροφής του εντός 14 ημερών ζητώντας μας την επισκευή του, την αντικατάστασή του με όμοιο προϊόν (εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο), είτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά με επιστροφή των χρημάτων σας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος ή την υπαναχώρηση από την αγορά λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, πρέπει να συμπληρώσετε και να μας αποστείλετε μαζί με το προϊόν το έντυπο αλλαγής/υπαναχώρησης (Έντυπο Αλλαγής).

Aπαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή και αλλαγή του προϊόντος είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το είχατε παραλάβει και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος λόγω ελαττώματος, η επιχείρησή μας έχει δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο αποστολής.

Τα προϊόντα μας είναι επιμελώς συσκευασμένα προκειμένου να φτάσουν στον πελάτη σε καλή κατάσταση. Το Cactus Jewelry δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημίες του προϊόντος που προκαλούνται από τον μεταφορέα.

Ποια είναι η πολιτική αλλαγών;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος ή την υπαναχώρηση από την αγορά, πρέπει να συμπληρώσετε και να μας αποστείλετε μαζί με το προϊόν το έντυπο αλλαγής/υπαναχώρησης (Έντυπο Αλλαγής).

Aπαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή και αλλαγή του προϊόντος είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το είχατε παραλάβει και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς.

Δεν επιτρέπεται αλλαγή προϊόντος που έχει αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή το showroom της επιχείρησης μας σε άλλη συνεργαζόμενη επιχείρηση και το αντίστροφο.

Αλλαγές λαμβάνουν χώρα και για προϊόντα που βρίσκονται σε εκπτωτική τιμή. Δεν επιτρέπονται αλλαγές σε προϊόντα προηγούμενης συλλογής (collection) ή σε τελευταία κομμάτια της τρέχουσας συλλογής.

Τα σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Σε κάθε περίπτωση αλλαγής για προϊόντα που δεν φέρουν ελάττωμα, τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής και παράδοσης επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επισημαίνεται πως σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων παρακρατείται το κόστος των μεταφορικών εξόδων και επιστρέφεται στον πελάτη μόνον η αξία του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).

Για τα custom made προϊόντα τι πολιτική ακολουθείται;

Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές ή επιστροφή χρημάτων σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί από την Cactus Jewelry κατά παραγγελία του πελάτη με βάση τις εξατομικευμένες προτιμήσεις του (Custom-made).

Σε περίπτωση που custom made προϊόν φέρει ελάττωμα, η Cactus Jewelry έχει υποχρέωση επιδιόρθωσης. Δεν παρέχεται στον πελάτη δικαίωμα υπαναχώρησης ή αντικατάστασης.

Επιστροφές χρημάτων γίνονται;

Ναι. Σε περίπτωση που επιθυμείτε την υπαναχώρηση από την αγορά, πρέπει να συμπληρώσετε και να μας αποστείλετε μαζί με το προϊόν το έντυπο υπαναχώρησης (Έντυπο Αλλαγής).

Aπαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση από την αγορά και την επιστροφή των χρημάτων είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το είχατε παραλάβει και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς.

Μπορώ να αλλάξω ένα κόσμημα που αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.cactusjewelry.gr σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα καταστήματα ή το αντίστροφο;

Δεν επιτρέπεται αλλαγή προϊόντος που έχει αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή το showroom της επιχείρησης μας σε άλλη συνεργαζόμενη επιχείρηση και το αντίστροφο.

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Η καταβολή του αντιτίμου για την αγορά των προϊόντων μας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

Για την Ελλάδα:

  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express,
    Diners, Discover
  • Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass
  • Με PayPal
  • Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή του προϊόντος.

Για το εξωτερικό (όλες οι χώρες):

  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express,
    Diners, Discover
  • Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass
  • Με PayPal

Πώς γίνεται η αποστολή; Ποιο το κόστος;

Η επιχείρησή μας συνεργάζεται με τους κάτωθι μεταφορείς για την αποστολή των προϊόντων μας:
Για την Ελλάδα: ΕΛΤΑ Courier [κόστος απλής αποστολής 3,00 ευρώ, κόστος αντικαταβολής 4,50 ευρώ
*Δωρεάν μεταφορικά για αγορές εντός Ελλάδας άνω των 55 ευρώ.

Για το εξωτερικό (όλες οι χώρες): ΕΛΤΑ ταχυδρομεία, DHL (συντομότερος χρόνος αποστολής) [τα μεταφορικά έξοδα διαμορφώνονται μετά από αναπροσαρμογή του ποσού σύμφωνα με το βάρος και τον τρόπο αποστολής του δέματος, τη χώρα αποστολής κ.ο.κ.

Πως μπορω να δημιουργησω λογαριασμο χρηστη;

Σε κάθε σελίδα υπάρχει πάνω δεξιά το εικονίδιο ενός προσώπου. Κάνοντας κλικ σε αυτό το εικονίδιο, εμφανίζεται η σελίδα σύνδεσης/εγγραφής. Πατήστε “Εγγραφή” και συμπληρώστε το e-mail σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται πατώντας την επιλογή «ΕΓΓΡΑΦΗ». Ο κωδικός πρόσβασης θα σας σταλθεί στο e-mail που καταζωρίσατε.
Στη σελίδα του λογαριασμού σας, υπάρχουν οι επιλογές:
– Πίνακας ελέγχου. Μπορείτε να εισάγετε ή να επεξεργαστείτε τη διεύθυνση αποστολής – χρέωσης.
– Στοιχεία λογαριασμού. Να αλλάξετε το όνομα ή τον κωδικό πρόσβασης.
– Παραγγελίες. Να δείτε το ιστορικό αγορών σας.

Πως συνδεομαι στον λογαριασμο μου;

Σε κάθε σελίδα υπάρχει πάνω δεξιά το εικονίδιο ενός προσώπου. Κάνοντας κλικ σε αυτό το εικονίδιο, εμφανίζεται η σελίδα σύνδεσης/εγγραφής. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας (e-mail και κωδικό πρόσβασης). Η διαδικασία ολοκληρώνεται πατώντας την επιλογή «συνδεση».
Ξεχασα τον κωδικο μου τι γινεται σε αυτη την περιπτωση
Στη περίπτωση που ξεχάσατε το κωδικό σας, κάνετε «κλικ» στην επιλογή “χάσατε τον κωδικό σας?” αντί της επιλογής «συνδεση». Στη σελίδα που θα ανοίξει θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε το email σας ή το όνομα χρήστη. Στη σύνεχεια πατάτε “επαναφορά κωδικού” και εντός δέκα λεπτών θα σας στείλουμε email. Για να επαναφέρετε το κωδικό σας, θα επισκεφτείτε τη διεύθυνση που σας έχουμε επισυνάψει στο email. Στη διεύθυνση αυτή, πληκτρολογείτε το νέο κωδικό που επιθυμείτε.

Πως κανω παραγγελια;

Μπορείτε να αναζητήσετε τα κοσμήματα μας είτε βάση κατηγορίας (βραχιόλια, δαχτυλίδια, κολιέ, σκουλαρίκια) , είτε βάση συλλογής. Εξίσου βοηθητικά είναι και τα φίλτρα γρήγορης αναζήτησης που εμφανίζονται στις κατηγορίες κοσμημάτων ή στις συλλογές.. Στη σελίδα του κάθε κοσμήματος, υπάρχει η επιλογή μεγέθυνσης της εικόνας, καθώς και άλλες φωτογραφίες, ώστε να έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για το κόσμημα. Επιλέγετε τα κοσμήματα που σας ενδιαφέρουν και τα προσθέτετε στο καλάθι. Εάν θέλετε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, κάνετε «κλικ» στην επιλογή «ολοκληρωση παραγγελιας» στο παράθυρο που εμφανίζεται. Στην περίπτωση που θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας ή την περιήγηση στο site, κλείνετε το παράθυρο.
Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να δείτε το καλάθι σας ή να ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατώντας πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού (εικονίδιο τσαντούλα).

Χρειαζεται να εχω δημιουργησει λογαριασμο για να κανω παραγγελια;

Όχι, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της αγοράς, είτε ως απλός επισκέπτης, είτε ως μέλος.

Ειμαι στο καλαθι πως ολοκληρωνω την παραγγελια;

Στο καλάθι βλέπετε αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα απλά πατώντας στην επιλογή «αφαιρεση» ή να αυξομειώσετε τις ποσότητες με τα σχετικά βελάκια και στη συνέχεια επιλέγετε «ανανεωση καλαθιου». Στη περίπτωση που έχετε κωδικό κουπονιού, τον πληκτρολογείτε στο σχετικό πλαίσιο και πατάτε «εφαρμογη κουπονιου». Εάν είστε σίγουροι για την παραγγελία σας, επιλέγετε «προχωρηστε στην πληρωμη» αφού διαλέξετε τρόπο αποστολής ώστε να ενημερωθείτε για τα έξοδα αποστολής και το συνολικό ποσό της παραγγελίας. Στην επόμενη σελίδα με τίτλο «ολοκλήρωση αγοράς», συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία στη φόρμα που εμφανίζεται με τίτλο «στοιχεια χρεωσης». Εάν τα στοιχεία χρέωσης είναι διαφορετικά από τα «στοιχεια αποστολης», κάνετε κλικ στην σχετική επιλογή και συμπληρώνετε τα στοιχεία που θέλετε να αποσταλεί το προϊόν. Τα παραπάνω στοιχεία είναι απαραίτητα ακόμα και αν στη συνέχεια επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα.
Παρακάτω θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής στο παράθυρο με τίτλο «η παραγγελία σας».
– παραλαβή από το κατάστημα (εντός ωραρίου λειτουργίας).
– αποστολή με courier: 4 ευρώ (1-3 εργάσιμες μέρες).
– δωρεάν αποστολή: αυτή η επιλογή εμφανίζεται μόνο στη περίπτωση που η παραγγελία σας είναι άνω των 60 ευρώ (1-3 εργάσιμες μέρες).
Στη συνέχεια, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.
Εάν έχετε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα» σας δίνονται οι εξής δυνατότητες:
– πληρωμη στο καταστημα (στην περίπτωση αυτή, οφείλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας εντός 10 εργάσιμων ημερών, αλλιώς η παραγγελία σας ακυρώνεται)
– πιστωτικη/χρεωστικη καρτα (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της τράπεζας alpha bank όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας)
– paypal (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του paypal)
Εάν έχετε επιλέξει «αποστολή με courier» σας δίνονται οι εξής δυνατότητες:
– πιστωτικη/χρεωστικη καρτα (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της τράπεζας alpha bank όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας)
– αντικαταβολη (σ’ αυτή την επιλογή υπάρχει χρέωση 3,50 ευρώ επιπλέον, όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι κάτω από 50,00 ευρώ).
– paypal (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του paypal)
Αφού διαβάσετε και αποδεχθείτε τους όρους χρήσης, δεν έχετε παρά να πατήσετε «ολοκληρωση αγορας». Όταν ολοκληρώσετε την πληρωμή, θα εμφανιστεί ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα στην οθόνη σας ότι παραλάβαμε τη παραγγελία σας καθώς επίσης θα σας σταλεί και ένα email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Ποτε θα παραλαβω την παραγγελια μου;

Εντος ελλαδας
Οι αποστολές εντός αττικής γίνονται με χρόνο παράδοσης εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, ενώ για το υπόλοιπο δίκτυο της ελλάδας (χερσαίοι ή νησιωτικοί προορισμοί) ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες. Μπορείτε επίσης να παραλάβετε τη παραγγελία σας από το κατάστημά μας,cactus jewelry , περδικαρη 2α ,ηράκλειο κρήτης τκ 71202 εντός του ωραρίου λειτουργίας μας, χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Εκτος ελλαδας
Οι αποστολές σε χώρες του εξωτερικού γίνονται μέσω των ελτα (ελληνικά ταχυδρομεία) ή της dhl . Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με τον προορισμό. Σε χώρες του εξωτερικού δεν ισχύει η υπηρεσία αγορά με αντικαταβολή.
*οι πελάτες εκτός ευρωπαϊκής ένωσης υπόκεινται σε τυχόν καθυστερήσεις που δύνανται να προκύψουν από εκτελωνισμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
* σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την μη παράδοση του προϊόντος.
Ποιοι ειναι οι τροποι πληρωμης ?
Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής:
– αντικαταβολή, πληρωμή του ακριβούς ποσού της παραγγελίας στο κούριερ (για αγορές μόνο εντός ελλάδας με χρέωση 3,50 ευρώ επιπλέον, όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι κάτω από 50,00 ευρώ)
– πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα (visa, mastercard, american express, maestro, diners, master pass)
– paypal.
*σε όλες τις τιμές που αναγράφονται συμπεριλαμβάνεται ο φπα 24%, ενώ το www.Pcactusjewelry.Gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
*οι πληρωμές γίνονται σε ευρώ.
Υπαρχει ασφαλεια στις πληρωμες ?
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «alpha e-commerce» της alpha bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση tls 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (secure sockets layer – ssl). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Μπορω να ακυρωσω την παραγγελια μου ?
Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail εντός 1 ώρας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο info@cactusjewelry.Gr ή καλέστε μας στο +30 2814004139.

Που απευθυνομαι σε περιπτωση προβληματος της παραγγελιας μου;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 2814004139(στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος), είτε μέσω e-mail στο info@cactusjewelry.Gr
Εκανα την παραγγελια μου αλλα ελαβα e-mail απο εσας που με ενημερωνει οτι δεν υπαρχει αποθεμα στο συγκεκριμενο προϊον. Τι γινεται σ’ αυτην την περιπτωση;
Στη σπάνια αυτή περίπτωση θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Παρόλα αυτά θα σας στείλουμε ένα ενημερωτικό email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Τι ειναι τα "αγαπημενα";

Tα «αγαπημένα» είναι οι συλλογές των επιθυμητών προϊόντων που μπορείτε να αποθηκεύσετε χωρίς να έχετε τη πρόθεση να πραγματοποιήσετε την άμεση αγορά τους. Βασική προϋπόθεση για να εισάγετε ένα προϊόν στη λίστα των αγαπημένων είναι να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη.
Πως καταχωρω ενα κόσμημα ή αξεσουάρ στα “αγαπημενα”;
Στη σελίδα του κάθε προϊόντος δεξιά υπάρχει ένα εικονίδιο καρδούλα! Κάνετε «κλικ» πάνω στο εικονίδιο και το κόσμημα μπήκε στη λίστα των αγαπημένων σας κοσμημάτων.

Τι ειναι το "κουπονι" και πως θα ξερω το κωδικο του;

Το κουπόνι έχει εκπτωτικό χαρακτήρα. Στη περίπτωση που το δικαιούστε, σας στέλνουμε τον κωδικό του με email, τον οποίο τον πληκτρολογείτε είτε στο πλαίσιο που εμφανίζεται στο καλάθι των προϊόντων είτε στη σελίδα «ολοκλήρωση της παραγγελίας». Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα εκπτωτικά κουπόνια.

Με ποιες εταιρειες μεταφορων συνεργαζεστε;

Για τις αποστολές εντός ελλάδας η επιχείρηση συνεργάζεται με την εταιρεία ελτα courier porta porta. Όσον αφορά αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω των ελτα ταχυδρομίων ή της dhl express.

Πατώντας “Αποδοχή” μας παρέχετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies με σκοπό τη μέτρηση της επισκεψιμότητας και την προβολή διαφημίσεων. Για περισσότερες πληροφορίες επιλέξτε το πεδίο “Πολιτική cookies”.